sobota, 7 marca 2015

Niech miłość wasza trwa jak ognia żar

Dziś swój szczególny dzień obchodzą moi kochani Przyjaciele
<< Sylwia i Mariusz >>
Dziś przed Panem Bogiem przysięgają sobie;
 miłość wierność i uczciwość małżeńską
Niechaj szlachetność celów związek Wasz opromieni!
Niechaj po latach wielu nic szczęścia Waszego nie zmieni!
Zdrowie, miłość, dostatek niech w domu Waszym panują!
Wesołe uśmiechy waszych kochanych dzieci
Natalki i Klaudi 
niech nad tym wszystkim górują!

 Wiara, nadzieja, miłość:
trzy cnoty niech towarzyszą wam w tej życiowej  podróży,
niech szczęśliwości promyczek złoty przyświeca Wam
 jak najdłużej!
Niech wasza miłość TRWA WIECZNIE!!!!
Jestem z Wami w tym pięknym dniu 
i każdym INNYM będę SERCEM.
Dla Was moje "zakochane paluszki rozśmieszaczki" :)
cieszę się,że udało mi sie rozśmieszyć choć trochę :)
i dziękuję za prezent
moje kolejne marzenie:)

3 komentarze:

  1. No i ja się dołączam to tych życzeń życząc wiele dobrego na tej nowej dla Was drodze życia małżeńskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dołączam się do miłosnych życzeń Goga

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje serdecznie,zastanawiam się jak mogłam przegapic te życzenia,no nic lepiej póxno niz wcale,teraz to nawet dwa razy milej czyta się ta co napisałaś Natalko :) nie potrafie juz wyrazić słowami jaka jestes wspaniałą osobą,dziekuje że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)