wtorek, 16 października 2018

Cieszę się że jesteście.. :*

Witam <3 ! 

Chciałam Wam wszystkim bardzo podziękować ! <3 
Jestem w wielkim szoku, i jestem przeszczęśliwa że mimo mojej tak długiej nieobecności tutaj...
Wy nadal tu zaglądacie i czekacie na wiadomości co się u mnie dzieje :) 
Bardzo mi miło z tego powodu *o* 
Kilka dni temu miałam małe wątpliwości co mam napisać, i czy w ogóle mam napisać bo przecież tak długo się nie odzywałam i byłam przekonana że już i tak nikt tu na mnie nie czeka...
A tu taka wielka niespodzianka <3 
Super że jesteście :* 




*************************************************

Jakiś czas temu musiałam odwiedzić szpital, niestety nie mój "ulubiony" na Chodkiewicza ..
Miałam robioną gastroskopie i kolonoskopie w znieczuleniu ogólnym :c 
Wyniki wyszły w miarę okej, 
ale wypicie środka rozcieńczonego z wodą przed badaniami było straszne, haha :D 
Moja mina chyba mówi sama za siebie :D 
Nie polecam haha :D 



                                     *********************************************

Patryk kocha motocykle, więc troszkę czasu ostatnio spędzałam razem z nim oraz z jego rodziną na motocyklu <3 
Zawsze uwielbiałam motocykle ale nie miałam okazji żeby nimi jeździć,
teraz jeździmy kiedy tylko mamy wolny czas, dopisuje pogoda i samopoczucie oczywiście :D 





                                         *********************************************

Tak ciągle opowiadam co się działo ostatnio, a co z teraźniejszością ? :D 
Czuję się fajnie, troszkę przeziębienie mnie chyba łapie ale się nie dam :D 
Dam sobie radę bez antybiotyków i lekarzy, mam nadzieję :D 
Na razie jest tylko katar, oby szybko sobie poszedł :D ..
Brzuch mnie nie boli, płuca sprawne więc jest fajnie :D 
Kilka dni temu miałam tomografie płuc i niestety jakieś zmiany na płucach się pojawiły przez ostatnie 4 lata ... 
Ale takie są chyba "uroki" mukowiscydozy.. :/ 
Za kilka dni pokażę Wam zdjęcie jak teraz wyglądają moje płucka :D

A dzisiejszy dzień spędziłam troszkę z moją ulubioną gwiazdą-siostrą Patryka :D  
Ojj uwielbiam ją, jej śmiech poprawia mi nawet najgorszy humor *o*  



Miłego wieczoru Wam życzę i jeszcze raz dziękuję że ze mną jesteście <3 !


1 komentarz:

  1. Szczerze powiedziawszy to myślałam, że już się wymiksowałaś z blogowego świata, tak dawno Cię nie było. Na szczęście wróciłaś z czego osobiście bardzo się cieszę. Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)