poniedziałek, 15 października 2018

Dziękuję Dziękuję Dziękuję ! :*

Chciałabym z całego serduszka podziękować wszystkim za  1%! <3

Znalezione obrazy dla zapytania dziekuje


Dzięki Wam jest mi znacznie łatwiej walczyć skutecznie z mukowiscydozą <3 
Dzięki Wam mogę zakupić:
 -nebulizatory-niezbędne do codziennej rehablitacji, a kosztują niestety nie mało...
 ponieważ 1 nebulizator to aż 150zł.
Znalezione obrazy dla zapytania nebulizator pari boy

-lekarstwa oraz nutrikidy-odżywi dzięki którym moje kilogramy nie uciekają w dół co jest dla mnie bardzo ważne *.*
Nutrikidy to koszt ok.400zł...
wystarczające mi na około 1,5 miesiąca... 
Sami przyznajcie, że jest to bardzo dużo..
Dlatego jestem Wam bardzo wdzięczna za okazywaną pomoc :*

 Znalezione obrazy dla zapytania nutrikid

Dziękuję że mogę liczyć na Wasze wsparcie :)
Dzięki 1% dajecie mi szansę na dłuższe, normalne życie! <3
Jesteście cudowni, aż brak mi słów którymi mogłabym Wam wyrazić swoją wdzięczność ! :* 
Dziękuję !! <3 

3 komentarze:

  1. no i po to właśnie wymyślono 1% chyba ;-)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w tym celu go wymyślono :D
      Cudowne jest to że są na świecie tacy wspaniali ludzie którzy pomagają Nam-chorym w leczeniu *.*

      Usuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)