czwartek, 31 grudnia 2015

Sylwester !!

Ten czas mi zdecydowanie za szybko mija .. 



Nie wiem kiedy minęły tegoroczne święta , nawet nie zdążyłam życzeń złożyć tutaj ;c 
Przepraszam Was ;c
Ale mam nadzieję że te święta minęły Wam w miłej, rodzinnej atmosferze :)
No śniegu niestety nie było.. :(
Może w przyszłym roku się uda :) 

Ale święta były bardzo fajne i wesołe, jak zawsze z naszą rodzinką ^^
Nawet tradycyjnie stłukliśmy kilka rzeczy, zupełnie przypadkowo :D 





Dziękuję bardzo Wszystkim za kartki i prezenty świąteczne :* :* :*
Mam nadzieję, że moje kartki też zdążyły dojść na święta :)

Teraaz przyszedł czas na SYLWESTRA ! :D 

Jak go spędzacie ?
Ja jadę do Świecia :) 

Życzę Wam żeby ten nadchodzący nowy rok, był dla Was jeszcze lepszy niż bieżący :)
Dużo zdrowia, miłości, uśmiechu na twarzach ! :)








Życzę Wam i Waszej rodzinie udanej zabawy Sylwestrowej ! ;) <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)