piątek, 31 maja 2019

Dni mijają .. :)

Witam :)
Dni mijają a my dalej staramy się dzielnie trzymać .. :)
Na początku chcielibyśmy podziękować wszystkim za wszystkie słowa wsparcia ! :)
Trzymamy się dobrze jak na taką sytuację, przynajmniej tak nam się wydaje :)
Uśmiechamy się mimo wszystko bo wiemy że Amelka właśnie tego chciała..
Chciała żebyśmy mimo wszystko dalej żyli, z uśmiechem :)
Wybrała sobie silnych rodziców, i mamy nadzieję że codziennie jej to udowadniamy :)




Niedawno minął miesiąc od czasu kiedy Amelka przyszła na świat..
Miesiąc od dnia pełnego strachu, łez w oczach, błagań lekarza żeby ratował nasze dziecko i szukania nadziei w oczach pielęgniarek, mamy i Patryka którzy ciągle byli ze mną i trzymali mnie za rękę mimo że sami byli przerażeni i na pewno tak samo jak ja bardzo chcieli żeby to wszystko to był tylko zły sen ..
Jestem bardzo wdzięczna moim rodzicom, bratu, rodzicom Patryka no i oczywiście Patrykowi za to że ze mną byli w tamtym momencie jak i w każdym kolejnym w następnych nie łatwych dniach.
Niestety dzień narodzin Amelki nie wyglądał tak jak sobie go wyobrażałam,
nie trafiliśmy na zbyt miłych, albo chociaż wyrozumiałych ratowników w karetce,
ani na zbyt pozytywnie nastawionego lekarza w szpitalu, wszyscy mieli do nas wielkie pretensje i nie dawali nadziei na to że Amelka da radę przeżyć poród bo jest zbyt mała.
Ale po długim proszeniu lekarza o przewiezienie mnie do Bydgoszczy, Amelka przyszła na świat i walczyła jak mały lew <3
Chyba nigdy nie wymażę tych wspomnień z głowy, na razie towarzyszą mi codziennie prawie przez całe dni..
wszystko przewija mi się w głowie jak film ..
Baardzo za nią tęsknię, ale jeszcze bardziej walczę z tym żeby być dzielną tak jak obiecałam naszemu małemu aniołkowi :)
Mam nadzieję że dobrze mi idzie :D



*****************

A w przyszły weekend idziemy na ślub mojej kochanej kuzynki na którą zawsze mogę liczyć <3
Mam nadzieję że będzie najszczęśliwszą Panną Młodą pod słońcem <3 
Bo że będzie najpiękniejsza, to tego jestem pewna :D 
Życzycie im razem ze mną wszystkiego dobrego i najpiękniejszego ? <3 <3 




MIŁEGO WEEKENDU ŻYCZYMY <3 


2 komentarze:

  1. Jestem z Was kochani bardzo dumna.
    Młodzi ludzi a ileż już przeszliście trudnych chwil.
    Jedno jest pewne,Amelka to widzi tam u góry i jest z Was także dumna niesamowicie,że dotrzymujecie słowa Jej danego.
    Wszyscy damy radę: Wy,Rodzice Patryka,brat Patryka i kochana Majeczka-która tak chętnie dla Amelki robi rysunki i oddała by wszystko(buziaki) i My:Twoi Rodzice i Twój brat - jesteśmy RAZEM wszyscy i to jest najważniejsze tego Amelka na pewno by chciała.
    Nasz Aniołek będzie w naszych sercach na zawsze i na pewno czuwa nad swoimi dzielnymi Rodzicami.
    Kochamy Was!!!!!
    Byliśmy!!
    Jesteśmy!!
    Będziemy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do życzeń dla Młodej Pary :)
    Oczywiście wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze :)
    Postaramy się zrobić wszystko co w naszej mocy,ażeby ten dzień był niezapomniany :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)