sobota, 4 kwietnia 2020

Koronowirusik ...

Dzień Dobry :) 

Mam nadzieję że wszyscy jesteście zdrowi, 
siedzicie w domku i nie narażacie ani siebie ani nikogo innego na złapanie wirusa <3 
Ja też siedzę w domku, jeżdżę tylko na cmentarz do Amelki i z powrotem :) 
Jak nie oszaleję z nudów to będzie dobrze :D 
Fajnie że mamy chociaż swoje podwórko,
i dużo zwierzątek z którymi mogę się trochę pobawić dla zabicia wolnego czasu :D



A dzisiaj jest 4 kwiecień i z dzisiejszym dniem znowu się postarzałam.. o cały rok :D 
Urodziny spędzam w domku, sama z rodzicami i Patrykiem,
bo niestety aktualnie musieliśmy odizolować się od reszty rodziny :) 
Jeszcze rok temu miałam nadzieję,
że dzisiejszy dzień będziemy spędzać w trójkę..
niestety jest mi bardzo przykro że nie spełniło się moje marzenie ..
Na szczęście mam w domu osoby
i zwierzątka które i tak poprawiają mi humorek w tym dniu :) 

W lipcu planowaliśmy z Patrykiem wziąć ślub,
jednak aktualnie wszystko stoi pod znakiem zapytania.. 
Żyjemy z nadzieją że do lipca sytuacja się chociaż trochę uspokoi .. :) 
Trzymaajcie kciuki razem z Nami żeby koronowirus jak najszybciej Nas wszystkich opuścił :D 



*******************************************************
A jeszcze jedną ważną wiadomość mam :D



Bardzo Dziękuję wszystkim, 
którzy w tym roku postanowili oddać na mnie swój 1 % podatku.
Dziękuję tym, którzy o mnie pamiętają <3 !! 

Wasze dobre serduszko jest dla mnie wielką pomocą <3 
DZIĘKUJĘ :* 


Życzę Wam dużo zdrowia, 
w tym trudnym dla Nas wszystkich czasie ! <3 

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.proszę spróbuj tego-wpisz w google MEDYCYNA LUDOWA - KORZEŃ OMANU i OWOCE DZIKIEJ RÓŻY Metoda oczyszczanie i regeneracji układu oddechowego ,, I pić ten napar nieprzerwanie przez 2 miesiace. Potem pić zioła takie: 3x dziennie 1 łyżka na 1 szklanke wrzatku- zmieszane ziola w rownych czesciach - macierzanka. lisc podbialu i lisc babki lancetowatej .To pic przez kilka lat. !!! Pluca sie zregeneruja i wzmocnia i mukowiscydoza zniknie

    po 6miesiacach znowu przez 2 miesiące pić korzen omanu z owocem dzikiej rozy a potem po 2 miesiacach mieszankę tych 3 ziół .I tak caly czas tzn przez 2 lata ( co 6 miesiecy przerwa na 2miesiace picia-korzen omanu z owocem dzikiej rozy)a potem po 2 mies. cały czas mieszankę 3 ziol.SPRAWDZONE DZIALA.Dzieci wszystko o polowe mniej ziol na 1 szklanke. Male dzieci od 1 roku /1/4 lyzeczki.Podaj dalej te moze dzieki temu uratujesz innym zycie.

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)