niedziela, 30 marca 2014

moje marzenie może sie spełnić.

moje marzenie może się spełnić
potrzeba do tego niestety magicznej kwoty 670zł

Oto zaproszenie od Naszych organizatorów
ech.....bardzo ale to bardzo marzę o skoku...
mam już 200zł
reszty brak:(
********************************
Zaproszenie

Aeroklubu Bydgoskiego ul. Biedaszkowo 28 d. 
Obok atrakcji takich jak:
lot samolotem nad Bydgoszczą – bez ograniczeń wiekowych
lot szybowcem z instruktorem – dzieci powyżej 12 roku życia
planujemy także konkursy i zabawy ruchowe w dmuchanym zamku, wspólne grillowanie oraz koncert zespołu muzycznego „Pozytywne wibracje”.

Prosimy o przesłanie potwierdzenia uczestnictwa smsem lub mailem z zaznaczeniem, z jakiej atrakcji będzie chciał skorzystać uczestnik - chory na mukowiscydozę do dnia 06.04.2014r. do koordynatora imprezy:


Pozostali uczestnicy – rodzina – będą mogli również skorzystać z planowanych atrakcji za ustaloną stawkę odpłatności, która wynosi:
lot samolotem 60 zł/os
lot szybowcem 110 zł/os
skok ze spadochronem 670 zł/os - możliwość filmowania skoku w cenie 270 zł /os 
***
JEŚLI KTOŚ CHCIAŁBY MI W JAKIŚ SPOSÓB POMÓC
MOGĘ PODAĆ MAILA DO NASZEJ PANI AGNIESZKI ORGANIZATORKI
ŻEBY POTWIERDZIŁA,ŻE TO PRAWDA.
*
PROSZĘ POMÓŻCIE CHOCIAŻ TROCHĘ
PRZYBLIŻYĆ MNIE DO SPEŁNIENIA
 MOJEGO MARZENIA !!!!!
200zł już MAM!!
*
Dziś zdrowie mi na to pozwala
a nie wie nikt co będzie za ROK
*
MOJE MARZENIE
to jest na pewno piękne uczucie
aż mi serce MOCNIEJ BIJE 

1 komentarz:

  1. Przy Natalii to trzeba mieć mocne nerwy i bardzo zdrowe serce. Ja widząc Nati kilometr nad ziemią stan przedzawałowy miałbym zapewniony. No ale takie marzenie warto spełnić. Żyje się raz.

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)