piątek, 29 sierpnia 2014

Ale NIESPODZIANKA serce mi bije MOCNO

Rzecz niesłychana mnie dziś spotkała:)
Przyjechał kurier!!
Przywiózł tajemniczą przesyłkę!!
Mama mi ją wręczyła!!
Otwieram!!
A tam??????
torba do szkoły taka jaką upatrzyłam sobie w internecie:)
                                RADOŚĆ NIEDOWIERZANIE no nie mogę uwierzyć do teraz:)
Za chwilkę mama z szafy wyciąga  drugą paczuszkę-
no tego było na moje serce za dużo :D
WALIŁO MI  JAK OSZALAŁE
otwieram!!
a tam???????
tammm piórnik też taki który upatrzyłam sobie w internecie!!
myślałam,że zwariuję z radości .
Myślałam,że to prezent od Rodziców
ale mama powiedziała,że nie!!
I że powie mi później bo spieszymy się do miasta żeby kupić bilet miesięczny.
Jak już kupiliśmy bilet poszliśmy  do sklepu.
Podobały mi się tam buty,spodnie i bluzka,przymierzyłam i pasowały jak na mnie szyte.
 Patrzę co mama robi
a mama bierze to wszystko i idzie do kasy zapłacić.
Odebrało mi głos!!
 Dopiero jak wyszliśmy ze sklepu
dowiedziałam się,że to PREZENT NIESPODZIANKA!!
Zaskoczona zapytałam OD KOGO
mama z uśmiechem powiedziała od kogo:)
Mój Ziemski Aniele
Dziękuję
aż mi się ręce trzęsą z wrażenia.
Mój Ziemski Aniele
to dla Ciebie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)