środa, 27 sierpnia 2014

Nie ma to jak w domu :)


W końcu jestem w domu :)
Od poniedziałku dokładnie od godziny 15:03 ^^
I w końcu mogę napisać do Was ja :)
Od poniedziałku prawie cały czas gdzieś chodzę, dzisiaj chwilę jeszcze rowerem pojeździłam,
ale niestety pogoda za bardzo nie dopisuje :/
Heheh moja pierwsza kamizelka w domu po 23 dniach musiała być uwieczniona ^^



Dzisiaj jak się obudziłam i spojrzałam w lustro
to się tak zastanawiałam jak rodzice by ze mną wytrzymali gdyby były w domu takie
cztery dziewczyny przez które w domu nie ma ciszy ^^
Hahaa jestem pewna że tata by się bardzo ucieszył :D
 
 Zanim jeszcze wyszłam ze szpitala podziękowałam wszystkim moim ukochanym pielęgniarką,
które jakoś wyszukiwały mi żyły . Mimo że mój ostatni wenflon udało się wkłuć dopiero za 6 razem.
No ale się udało ^^













Jeszcze zanim wyszłam ze szpitala,
podczas mojej ostatniej kroplówki zrobiłam sobie całą sesję zdjęciową ;D
Widać że bardzo mi się już tam nudziło ^^



Już się nie mogłam doczekać, kiedy w końcu będę w domu i jak czekaliśmy na wypis to straaasznie mi się dłużył czas :D
No a tutajjj mój wypis na który tak długo czekałam *o*


Hehee w końcu jestem zdrowa i bez żadnych bakterii :3 :3
Teraz już mi się nie będzie tak bardzo spieszyło do szpitala ^^
Te 3 tygodnie mi w zupełności wystarczą :D

Dziękuję bardzo wszystkim którzy czytają mojego blooga :) *__*
Hehe, taka szłit fociaa ;D <3 <3

Jejjja mam ostatnio jakiegoś bzika na punkcie dodawania moich zdjęć ^^
Mama przed chwilą weszła do mojego pokoju
i się śmiała że mam coś zostawić na późniejsze wpisy a nie wszystko wykorzystuję ^^
Oj tam oj tam  :D Zrobię nowe ^^ :3

Nooo właśnie... Tak przy okazji to chciałam baaardzo podziękować mamie za wszystko,
że pisała za mnie na bloogu, jeździła do mnie do szpitala (że jej się w ogóle chciało ^^), i w ogóle za to że ze mną jest <3

KOCHAM CIĘ MAMO! ;**


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

No i wczoraj byłam jeszcze w poradni genetycznej,
znowu miałam pobieraną krew ;D
STRAAASZNE ^^

No a już za tydzień do szkoły ;c
I znowu będzie :

Strasznie szybko mi te wakacje zleciały.
Jeszcze do mnie nie doszło że już od poniedziałku znowu będę musiała wstawać o 5 i już o 6:50 będę musiała być w Osiu i czekać na autobus ..
Masakra xD
Ale jak na razie mam jeszcze 4 dni wakacji i muszę się nimi nacieszyć i się wyspać. Chociaż za bardzo mi to nie wychodzi
bo pogoda nie jest za fajna a śpię tylko do 9 :D


A jak na razie to taaak się cieszę tym że w końcu jestem w domu *__* *__* *__* *__* *__*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)