czwartek, 14 sierpnia 2014

Zwyciężę wszystko-NIE PODDAM SIĘ

I tak trzymaj
Dziewczyno PODZIW mam wielki dla Ciebie!!!
aż mi wstyd za moje chwile załamania,
jak tak czytam wiadomości Natali do Mnie.
Jak widzę Jej zdjecia które mi posyła 
bym wam na blogu je umieściła.
To tylko jedno słowo ciśnie mi się na usta;
SZACUN NATI

NATALIA PROSIŁA MNIE BYM WAM POKAZAŁA 
JAK FAJNE SĄ JEJ UKOCHANE SIOSTRY PIELĘGNIARKI I JAK JĄ
URZĄDZIŁY :D :D
Nie wiem czy widać dobrze,
ale Natalia jest zaopatrzona w dwa wenflony :D
I dziś się tak złożyło,że dostała
naraz kroplówkę w jeden
 i
 pompę z lekiem w drugi :)
Pisała mi,że : "jakoś o dziwo" ciężko robić zdjęcie nogą(palcami):)
ale dal WAS zrobiła co mogła :D
SZALENIEC NASZ KOCHANY!!!
No iiiiiiiiiiiiiiii
miałam Wam pokazać cóż robi w wolnym czasie
którego ma aż nadto:)
kto wie co znaczy napis na "nowym"wenflonie????

3 komentarze:

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)