piątek, 5 września 2014

Relacje z obozu integracyjnego :3

No więc w końcu pojawiły się zdjęcia na stronie szkoły z naszego obozu integracyjnego :)
Więc w końcu mogę Wam je pokazać i powiedzieć co ciekawego tam robiliśmy. \
Pierwszego dnia właściwie mieliśmy się tylko rozpakować, rozmawialiśmy chwilkę z nauczycielami i mieliśmy się do 22 poznać (pochodzić po pokojach, przedstawić się itd.) :)
Żeby już na drugi dzień było nam łatwiej, i było ^^
Kolejny dzień mieliśmy bardzo napięty.
Ale bardzo fajny :D
Na początku mieliśmy spotkanie z panią policjant, która opowiadała nam o swojej pracy w policji i z jakimi przypadkami może się spotkać w przyszłości zwłaszcza klasa mundurowa.
Później mieliśmy zawody strzeleckie. Każdy miał po 5 strzałów w swoją tarczę, którą potem mogliśmy ze sobą zabrać.

Nauczyliśmy się przynajmniej strzelać :D 
I można było dostać ocenę w szkole, bo pan uczy jakiegoś przedmiotu i wpisał niektórym osobą oceny. :) 
Fajjnie było xD 
Po zawodach  strzeleckich, mieliśmy jakiś czas wolny żeby dalej spędzić ze sobą trochę wolnego czasu i się poznać. :)
U nas po pierwszej nocy wyglądało to poznawanie się już raczej tak że parter hotelu w którym byliśmy był w jednym pokoju, a piętro było w drugim pokoju xD
I w takich grupach się właściwie przez cały obóz trzymaliśmy ^^
A teraz do końca poznajemy się w szkole, albo na facebooku, hahaha xD ^^
No okey. więc co było później.
Wydaje mi się że później przyjechała do nas Straż Pożarna.
Pokazali nam cały sprzęt z wozu strażackiego, mogliśmy zobaczyć i sami spróbować jak co działa . :)
Mogliśmy przymierzyć stroje strażackie co już widzieliście, ponieważ mama dodała moje zdjęcia z Pauliną i Hubertem :)
 To zdjęcie mimo wszystko podoba mi się najbardziej ^^ *__*    









Strażacy pokazali nam również reanimacje poszkodowanego, co już raczej każdy z nas miał w 3 gimnazjum na EDB :)
Pokazali nam również jak bardzo wygodnie jest na noszach, na które poszłam ja xD
Byłam strasznie ciekawa, i miałam okazje ^^
I powiem Wam że jest strasznie twardo, i wszystkie pasy które mnie trzymały uciskały mi ręce i nogi.
Nie polecam w każdym razie xD




Ale strażacy mieli ze mnie ubaw bo ciągle marudziłam że coś mnie boli, a oni się ze mnie śmiali i powtarzali że sama chciałam to teraz mam się męczyć i dociskali mi pasy jeszcze mocniej xD
Nie bawię się tak więcej :D ^^
Jeszcze jak na złość mnie podnieśli. Myślałam że mnie zostawią tak na tej podłodze, żebym sobie poleżała. Alee nie xD
Musieli mnie podnieść i odwrócić żeby udowodnić że nikt z tego nie wypadnie :D
To było straszne, jak zaczęli mnie tak kołysać do góry nogami xD
Miałam wrażenie że wypadnę stamtąd za chwilę :D
Ale jak widać żyję, hahaa ^^

Później były jeszcze pokazy wodne.
Ratownictwo wodne, można było wejść do wody w nieprzemakalnym kostiumie xD
Nie skorzystałam z tego ^^ Takich rzeczy nie lubię XD :D
No i na zakończenie dnia mieliśmy jeszcze tradycyjnie ognisko :)
Ciekawe czy znajdziecie mnie na zdjęciu :D




Ognisko trwało do godziny 19:30, a później przyjechali do mnie koledzy motorami i kto chciał mógł sobie z nimi pojeździć ^^
Nawet nasza nauczycielka skorzystała z propozycji xD
No i trzeciego dnia musieliśmy się już żegnać o godzinie 14 .
Ale jeszcze przed tym o 11 mieliśmy spotkanie z panem ze Straży Miejskiej :)
Pan również tłumaczył nam jak wygląda praca tam, czym się zajmuje, jakie ma obowiązki itd.
A na końcu dali nam pokaz samoobrony :)
No i oczywiście nie mogło zabraknąć zdjęcia wszystkich trzech klas: I TA, I TB oraz LO :)


Hahaa nasza skromność jak zobaczyliśmy to zdjęcie:
OOOOO... JAK MY SŁODKOOO WYSZLIŚMY *o*
Hahahaha, nasze klasy są genialne :D
No i po spotkaniu z panem ze Straży i zrobieniem sobie zdjęcia wszyscy poszli do pokoju spakować się, później zjeść obiad i odbierali nas rodzice :)
I tak zakończyły się nasze 3 dni przedłużonych wakacji. Szkoda że tak szybko ;c
Ale nauczyciele już się śmiali że dłużej by tam z nami nie wytrzymali bo już nam odbijać zaczynało jak się wszyscy poznaliśmy xD
No ale wszyscy wspominamy to bardzo fajnie :) :)  <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)