wtorek, 14 października 2014

Labolatorium ...odkrztusina..krew-poziom vit D3 .15 październik

Ostatnio nie czuję się najlepiej
a właściwie to szczerze powiedziawszy
od momentu przyjścia ze szpitala ciągle czuję że coś jest nie tak.
Boże jak się boję,żeby znów mnie pseudomonasnie dopadł :(
Naprawdę się boję...
Gorzej mi się oddycha,więcej kaszle :(
Jutro jadę już wcześnie rano na odkrztusina  i z krwi zbadanie poziomu Vit D3
bo z nią też jest u mnie różnie.
Trzymajcie kciuki 
żeby wynik przyszedł za kilka dni dobry.
Z koleżanką w szkole :)
A TERAZ ZMYKAM NA MECZ :)
POLSKA!!! POLSKA!!POLSKA!!!

3 komentarze:

  1. Jak Nati się boi, niech sobie pomyśli o całych tłumach przyjaciół i wyobrazi ich życzliwy uśmiech. I popatrzy na wszystkie kartki, listy i inne prezenty. Ja wierzę, że OK będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że łatwo się mówi, ale nie wolno zakładać, że od razu wszystko będzie źle. Osobiście jestem dobrej myśli, Nati :) Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego Grodu Kraka.

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)