piątek, 17 października 2014

Najlepsi *_*

No i w końcu zaczął się weekend :3
Może chociaż w tym tygodniu się wyśpię :D
Chociaż pewnie nie ^^ Nie mam na co liczyć xD
Ale dzisiaj mieliśmy bardzo fajny i wesoły początek dnia ^^
Miałam dwa pierwsze w-f i na hale przyszła jeszcze Beata, Remek i Artur-przyjaciele z gimnazjum :3
Hehehee, było bardzoo wesoło ^^
Narobiliśmy sobie straasznie dużo zdjęć ^^

Taaaak suodko <3 <3 Hahaa :3
Przy okazji Artur i Remek poznali Jessike i Karolinkee :3
Heh, takich dni mogłoby być więcej ^^ :3
No i jak za dawnych czasów pograliśmy sobie w piłkę, narobiliśmy trochę hałasu i musieliśmy iść na lekcje niestety ;cc
Jeeeju, jak my byśmy chcieli mieć już wakacje ^^
Ale takie, które spędzę w domu a nie w szpitalu xD
Aaaa właśnie, jestem bardzo ciekawa jak tam wyniki moich badań :D
Mam nadzieję że wszystko jest w porządku bo jakoś nie za bardzo chcę znowu mieć antybiotyk :o

Hahahaa #selfie :*

No więc miiłego weekendu życzę z Karooolcią :3 <3 :***





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)