piątek, 14 listopada 2014

I po kontroli w CZD a tak ogólnie to...

Wyjechaliśmy po północy-
wróciliśmy po 17stej :)
Cały dzień w Warszawie w Centrum Zdrowia Dziecka.
Byłam tak zmęczona,że dziś do szkoły nie poszłam-
spałam do południa :)
Co w Centrum???
Miałam robione USG Dopplera.
Z tego badania nie dowiedzieliśmy się nic nowego
oprócz tego co wiemy;
-powiększona wątroba
-cechy stłuszczenia wątroby
Pobrano mi krew a wyniki przyjdą pocztą:)
Pani doktor dała mi termin badań szpitalnych
14 lutego 
 (ale data co???)
będę tam 4 dni 
i już się"nie cieszę"
bo badania te będą nie za fajne.
Odwiedziłam z Mamą w Szpitalu
właśnie w CZD malutkiego Igorka 
który jest w śpiączce(od 4tyg.) i ma guza mózgu:(
śliczny i dzielny 9-miesieczny chłopczyk,
leżący podpięty pod różne rurki:)
Pani Małgosia-jego mama bardzo dzielna,
chociaż bardzo smutna,zmartwiona.
Część mnie tam została i to nie w postaci maskotki,
ale kawałek serca bo trzymam kciuki za Igorka.
Nadzieja umiera ostatnia.
Igorku WALCZ jesteś w moim sercu!!!!
**
a tak po za tym :)
to dziś 
14 listopad
Światowy Dzień Chorych na Cukrzycę
i żebyśmy takich pomiarów cukru nie miewali NIGDY

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za Igora!!! Pani Małgosiu, pozdrawiam i życzę sił. A co do Dnia Chorych na cukrzycę to życzę Ci Nati zawsze idealnych wyników :-D fala ciepła idzie od Gogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goga --> dziekuję za to,że trzymasz kciuki za Igusia:)
      co do pomiaru cukrów --> to oj takich szłowych wyników jak naj mniej to prawda :D
      wzielam głęboki oddech i czuje tą falę ciepła ...na sercu-dziękuję :)

      Usuń
  2. Pani Małgosiu-dużo siły! Moc uścisków i ciepłych życzeń dla Igorka!!!!
    Natalio-cukru w normie!
    Mama Krystianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Agnieszko-witam :D
      witam :*
      Dziekuję za wsparcie dla pani Małgosi-bardzo sie przyda Jej to bo sytuacja jest bardzo cięzka:(
      od dziś chemia czeka Igusia-a lekarze dobrych wieści ciagle nie mają :(ale trzeba żyć w nadziei.
      Co tam u Krystiana? chętnie robi inhalacje??? bo ja w tym wieku musze powiedzieć róznie bywało :)

      Usuń
  3. Hejka Natalio tu brat Igorka dziękuję ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć mama opowiadała o Tobie:) Mam nadzieję,że się trzymacie-bez Mamy pewnie cięzko. Ale My całą Rodziną jesteśmy z Wami- pamietajcie.:) Fajnie,ze napisałeś-dziękuję

      Usuń
    2. https://www.facebook.com/patryk.paczkowski334 jak chcesz to napisz

      Usuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)