poniedziałek, 24 listopada 2014

No nie ma nic lepszego nad..

Wróciłam ze szkoły,inhalacje zrobione,
a więc czas na obiadek:) 
Piersi z kurczaka w białym sosiku ze śmietanką,
ziemniaczkami i oczywiście marchewką:)
no i mały dodatek KREON- na lepsze trawienie :)
NIEBO W GĘBIE :D
czy ktoś z was oprócz mnie tak jada???
Palce lizać:)
chociaż NIE!!!
 "mukolinki" palców nie liżemy :)
-bakcylów nie lubimy :)
Wczoraj wesoły dzień-dzień gier planszowych i karcianych:)
 Monopoly przyniosło wiele śmiechu:)
Piotruś też no i oszukaniec :) 
Fajna ta moja Rodzinka :D
A tak w ogóle to już powoli zbieram się za pisanie listów
i wypisywanie życzeń Świątecznych :)
Mam do wysłania 100 kopert:)
DZIĘKUJĘ TOMKOWI Z HOLANDII
za znaczki:)
Dzięki Tobie mogę posłać moim Przyjaciołom Życzenia:)
Thx <3 Pzdr :)
**
Jutro kontrola w Poradni Mukowiscydozy w Bydgoszczy:)

2 komentarze:

  1. Ja też wesoły miałam dzień wczoraj, dzisiaj i mam nadzieję, że jutro :-D. Trzymam kciuki za badania Goga

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Krystek dorośnie,to też mamy nadzieję na "gierki"! W tej chwili wszystkie schowane przed naszym "Odkurzaczem";)
    Powodzenia na badaniach-trzymam kciuki!
    Mama Krystiana

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)