wtorek, 2 grudnia 2014

Jeden z takich dni mojego życia których nie zapomnę :) :)

Wczoraj miałam dosyć długi dzień w szkole.
Dopiero po 18 w domu byłam ..
Ale było bardzo fajnie :3
Chociaż nie dałam rady obejrzeć już mojej pierwszej miłości i weszłam dopiero na koniec serialu do domu ;c
No ale trudno ^^
Byłam strasznie zmęczona jak przyjechałam do domu, i chciałam tylko zjeść "obiad" i się położyć i mama do mnie przyszła i przekazała mi przesyłkę .. :)
Dostałam paczkę od Dominiki Mazur :)
I patrzcie co w niej znalazłam :)
 Dziękuję bardzo Dominika, takich dziurkaczy jeszcze nie mam :)
Marzyłam o choince :) o rogowym :) Bombka jest super :) i jeszcze kokardka :) i taki mega, duży, super, świetny kwadratowy :) Tego się nie da opisać co czuję :)
Już ich użyłam do dwóch listów, które napisałam dzisiaj właśnie przed chwilką :)
Dominika też choruje na mukowiscydozę. :)
  I jestem pełna podziwu dla Ciebie
bo podzieliłaś się sercem ze mną :)
Jestem pełna podziwu dla Twojej mamy p. Iwon
właśnie się dowiedziałam że znacie się z moją Mamą :)
Z warsztatów w Falentach :)
Mama mile o Was mówi :)
A jak Mama mówi mile to na pewno jesteście SUPER!
Dominiko DZIĘKUJĘ!!! Jesteś kochana :)
 Ale mi niespodziankę zrobiłaś na koniec dość ciężkiego dnia :)
Kolejne marzenia spełnione!
**DZIĘKUJĘ**

1 komentarz:

  1. Pozdrowienia dla Dominiki przesyła Goga. Domi, Nati trzymajcie się!!!!

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)