wtorek, 24 lutego 2015

Badania w Centrum Zdrowia-Warszawa-już za Mną

Co u Mnie???
bo wiem,że wielu z Was martwiło się o mnie ostatnio.
Były takie dni w moim życiu,że łzy same cisnęły się na policzki a serce było w rozterce.
Były trudne życiowe decyzje.
Były też  i takie chwile,które chciała bym wymazać z mojej głowy :(
....jednak tego się tak prosto nie da uczynić....
 tylko czas potrafi to zrobić.
Byłam też 4 dni w Centrum Zdrowia w Warszawie na badaniach.
Badania zrobione jednak nie wyszło tak jak bym chciała ponieważ jedno z badań które mnie interesowało nie wyszło i tak na dobrą sprawę to tak jak by mnie tam nie było.
Nic więc nowego nie wiem a bóle brzucha no cóż dziś mnie znów dopadły
choć na szczęście ostatnio jakoś mnie omijało to:)
więc powód do radości i tak jest:)
Mam ferie więc odpoczywam przez duże "O"

4 komentarze:

  1. NO bo Krecik też ostatnio miał wielce dramatyczne dla niego chwile, ale wszystko zmierza ku dobremu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. Walczymy do upadłego!!!! Byle do przodu i ku lepszemu.

      Usuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)