piątek, 27 lutego 2015

boli oj boli..choć na kolanach a nie poddam się :)

I już tak długo było dobrze.
Że też ta kochana mukowiscydoza-
ma takie skutki,ze ból nie pozwala spać w nocy,
ciężko w dzień się skupić na czymkolwiek.
Boli często tak,że prosi się w myślach,żeby już przestało-
szkoda tylko że ta paskuda swoje i ja swoje:)
My jednak mukolinkowi ludzie jesteśmy twardzi
i choć może czasem na kolanach i z bólem to nie poddamy się
JA TEŻ:)
Ale pewnie dzięki Aniołom
które dzielnie pomagają nie było by tak prosto.
Dlatego dziękuję po sto kroć tym wszystkim
 którzy oddali mi swój 1%
Ten uśmiech,ta radość z życia- często dzięki ludziom bliskim;
mojej Rodzinie,Przyjaciołom no i moim "cichym"Aniołom.
Dziś przyszły odżywki Diasip,za pośrednictwem PTWM
ale z pieniędzy z 1%
Dziękuję!! 
PTWM- za błyskawiczną wysyłkę:) 
Za pamięć Waszą o Mnie drodzy internauci :)
Za serce tym wszystkich dzięki którym nawet w takie dni jak te teraz kiedy boli tak bardzo-pomimo wszystko się uśmiecham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)