piątek, 3 kwietnia 2015

Każdego dnia dziekuję Bogu za to....że cię mam....

O moich Marzycielskich Przyjaciołach
 pisałam wam nie raz
ale dziś po raz kolejny dziękuję za
Kochani dziękuję że dzięki wam ,
 nie czuję się sama.
Dzielicie się swoim sercem
a przecież 
nikt od was tego nie wymaga
a jednak
PAMIĘTACIE O MNIE
Mowa o Marzycielskich Przyjaciołach,
którzy pamiętali o Świętach i moich urodzinach.
Dostałam już mnóstwo kartek z zyczeniami
i pewnie jeszcze wiele dojdzie-
bo urodziny dopiero jutro:)
ALE JA JUŻ DZIŚ CHCĘ PODZIĘKOWAĆ
kochanej cioci Renatce i Ani
za naprawdę super rzeczy,
za słodycze i  kosmetyki.
TO JEST NIEZWYKŁE UCZUCIE
DZIĘKUJĘ 
kochanej cioci Hani Stelmaszek
za serce 
za fajną kurtkę ramoneskę 
rozmiar 36.pasuje na mnie jak ulał :D
...ciociu mój Aniele...
DZIĘKUJĘ CAŁYM SERCEM

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)