poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Nananaa..świętaa :3

I jak tam u Was po Świętach ? :D 5kg więcej ? :D 


Haha u mnie na pewno ;D 
Święta wczoraj spędziliśmy tak fajnie-rodzinnie ^^ 
Cała rodzina przy jednym stole więc było wesoło ^.* 
No a dzisiaj lany poniedziałek ..szkoda że taka pogoda ;c 
Hahaa, nadrobimy to latem ;D 

Dziękuję wszystkim za życzenia Świąteczne, za kartki i listy które otrzymałam z okazji urodzin i świąt <3 !



Ja już odliczam coraz częściej dni do wakacji xD
Teraz tęsknię za szkołą(mimo że nie byłam w niej tylko 5dni) ale jednak WAKACJE są najlepsze xD 

**************************************************
 
Miłego Świątecznego dnia życzę ! :3

1 komentarz:

  1. Obfitych owoców duchowych (bo cielesne już są) - jako owoc tych świąt życzę Nati i rodzince Nati.

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)