sobota, 30 stycznia 2016

Ferie, ferie i po feriach ;)

Znowu dawno mnie tu nie było ... :c
Zastanawiam się co się ze mną dzieje ostatnio :D
I wiecie że nie mam pojęcia O.o :D
Już w poniedziałek do szkoły wracamy .. Zdecydowanie za szybko zleciały te ferie ... :c
Ma ktoś może jakieś znajoomości i przedłuży te ferie ? :D
W środę, zaczęłam naukę jazdy samochodem :D
Powiem Wam, że nawet nie jest tak źle, tak mi się przynajmniej wydaje, haha :D
Zawsze jest bardzo wesoło :D Nasz Pan Krzysiu ma bardzo dużą cierpliwość :D :D
Dzisiaj miałam już 3 jazdę ^^
A w czwartek mam kolejną, już nie musicie się po domach chować i nie wychodzić jak jeżdżę :D :D
hahaaa ^^


Nawet zdążyłam sobie zdjęcie zrobić jak miałam chwilę przerwy ;D ;D
Pasy to podstawa ! :D

No a wracając do ferii, nawet nie wiem jak je spędziłam .. szybko zleciały . Bardzo :D
W zeszłym tygodniu, w sobotę byłam w Chocolate Club w Świeciu ze znajomymi :)
Był Wojtek z Warsaw Shore <3 <3 <3
Nawet mam z nim zdjęcie, o patrzcie jakie piękne ;'D *o*


A wczoraj byłam na arenie z kuzynką i znajomymi ^^
Był koncert zespołu Akcent <3 :D
No zdjęć niestety żadnych jeszcze nie mam :c
Ale było wspaniale <3 :)

A teraz czas do szkoły znowu :)
Z jednej strony mi się nie chce bo jakoś nie zdążyłam się wyspać w te ferie :D
Ale fajnie iść do szkoły znowu i się z wszystkimi spotkać ^^ Gorzej tylko z tym że zaczynamy 2 semestr więc nowe sprawdziany, nowy materiał, więcej nauki ... :) ale damy radę ^^
W maju praktyki w końcu <3 <3


Powiem Wam że chyba niestety się troszkę przeziębiłam :c
Bo mam katar ;c I to akurat jak czas do szkoły, no taaak..norma Xd
Kiedyś w końcu trzeba ;D Dawno nie byłam przeziębiona ^^ Ale znając mnie i tak jutro będę już zdrowa :D :D :D
Ale teraz uciekam coś zjeść bo zgłodniałam :D
Mam chyba tasiemca ostatnio bo ciągle głodna jestem :D
A nic nie tyje Xd Byłam ostatnio u pani doktor w Bydgoszczy na kontroli i ważyłam tyle samo co kilka lat temu, hahaa ;D
Aż dziwne jak na mój apetyt no ale cóż :D Mi to odpowiada Xd
Dopóki nie mam niedowagi to jest dobrze ^^
Miłego weekendu życzę ! <3 :* :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)