sobota, 26 marca 2016

Wielkanoc 2016

Na samym początku chciałabym Wam życzyć:
 
Spokojnej, radosnej i słonecznej Wielkanocy, 
smacznego jajka, 
mokrego dyngusa 
oraz wielu spotkań w gronie najbliższych! 
Wesołego Alleluja! <3




****************************************
Przepraszam że dawno nie pisałam.
Miałam ostatnio trochę spraw i nie miałam kiedy tutaj wpaść . 
Znowu zaczął boleć mnie brzuch :c
Przez co doszła mi nowa poradnia chorób jelitowych w Bydgoszczy do której mnie moja pani doktor skierowała, jestem już po pierwszej wizycie :) Nowa pani doktor jest bardzo fajna i miła, już ją polubiłam :D 
W czwartek czeka mnie ostatnia wizyta w poradni cukrzycy w Bydgoszczy, potem będę musiała znaleźć sobie innego lekarza, który zajmie się moją cukrzycą :) 
Na szczęście w poradni muko mogę jeszcze trochę zostać do końca tego roku, bo chyba trudno by mi było teraz wszystkich lekarzy na raz zmienić :/ Ale mam nadzieję że jeśli zmienię szpital, to nadal będę miała kontakt z naszą kochaną panią pedagog, psycholog i dietetyk <3 <3


Jakiś czas temu, dostałam bardzo smutną wiadomość :c 
Odeszła od Nas, nasza koleżanka Ania z mukowiscydozą :c .. 
Było ciężko się z tym pogodzić, bo znaliśmy ją od samego początku..
Mam nadzieję że tam gdzie Ania jest teraz,
 jest jej lepiej i nie musi się męczyć z chorobą i bólem .
Zapamiętamy ją taką jaka zawsze była. Zawsze uśmiechnięta i wesoła :)
Niech taka zawsze pozostanie w naszej pamięci :) 

***************************************************
Poza tym.. mam już za sobą pierwsze zajęcia praktyczne w hotelu-w Evicie w Tleniu :)
Bardzo mi się tam podobało :D
Kolejny raz idę w dzień urodzin - 4kwietnia :D Już się doczekać nie mogę ^^ 


No i muszę się Wam pochwalić . 
Zdałam egzamin teoretyczny na prawo jazdy :D :D 
Byłam takaaaa szczęśliwa jak mi się udało :D 
Już myślałam że mi się nie uda, byłam bardzo zestresowana ale dałam radę :D 
Połowa stresu za mną ^^
"Połowa wiary w siebie i wszystko łatwiej pójdzie" <3 

*************************************
Jeszcze trochę i czeka mnie pełnoletność :D
Szok :o 
Wszyscy się śmieją, że jeszcze niedawno taka mała byłam a teraz już 18 :D 
Trochę szybko zleciało ^^ 
A jeszcze tydzień i będziemy się bawić :3
Teraz czekamy na przyjazd cioci Doroty i wujka Darka do nas na weekend <3 <3 
Ojojjj śmiesznie będzie :D :D Jak zawsze, hahaaa Xd 



Jeszcze raz życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych !!! <3

3 komentarze:

  1. "A Bóg, będąc bogaty w miłosierdzie, przez wielką swą miłość, jaką nas umiłował, i to nas, umarłych na skutek występków, razem z Chrystusem przywrócił do życia. Łaską bowiem jesteśmy zbawieni"(Ef. 2, 4-5)
    Z okazji świąt Wielkiej Nocy chciałabym życzyć dużo łask otrzymanych od zmartwychwstałego Zbawiciela, pogody ducha, aby przeżyć te dni w rodzinnej, spokojnej atmosferze, a także by ich klimat trwał jak najdłużej w naszych domach, rodzinach, a przede wszystkim sercach. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdania teorii na prawo jazdy. Krecik jest dumny z Nati!

    OdpowiedzUsuń
  3. A doszła moja kartka? :)
    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin życzę!
    Ala z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)