środa, 28 sierpnia 2019

Musi być już lepiej .. :)


Dzień dobry 😘

Trochę czasu minęło od kiedy ostatni raz tu pisałam 🙂
Były lepsze i gorsze dni, ale teraz już musi być tylko lepiej,

bo ile przykrych sytuacji może spotkać jedną rodzinę...
Musiałam odwiedzić szpital w którym urodziła sie Amelka,
musieliśmy zamówić pomnik i załatwić kilka innych trudnych dla Nas spraw.
Dziś mija kolejny miesiąc, Amelka powinna sie dopiero niedawno urodzić,

a tu już mijają 4 miesiące od czasu jej narodzin, szkoda że nie możemy ich świętować 😞
Mogliśmy zapalić tylko kolejnego znicza, włożyć kolejny bukiet kwiatów do wazonu na cmentarzu,

i możemy sobie tylko marzyć że dzisiejszy dzień spędzamy razem, przytulając się 🙂




Kilka dni temu, mój Patryś miał już 21 urodziny 😀 Staruszek 😀
Mam nadzieję że uda mu sie spełnić wszystkie marzenia i być zawsze zdrowym i szczęśliwym ❤





U Nas jest ostatnio tak gorąco, że aż trudno normalnie funkcjonować.
Troszke sie przeziebilam, dostałam katar i zaczęło boleć mnie gardło, ale na szczęście już jest trochę lepiej, jeszcze 2dni i po przeziębieniu nie będzie śladu 😀
Muko w moich płucach ostatnio zaczęło znowu przypominać o swoim istnieniu, zaczyna męczyć kaszel, ale opanuje sytuacje, mam taką nadzieję 😀

Udanej końcówki wakacji życzę! ❤




1 komentarz:

  1. Na stronie https://cmp.med.pl/oferta-dla-firmy/pakiety-medyczne/ macie bardzo ciekawe pakiety badań. Możecie wybrać abonament podstawowy optymalny lub kompleksowy. Warto od czasu do czasu zrobić takie badania. Lepiej zapobiegać niż potem leczyć jakieś choroby. Zobaczcie na stronę polecam.

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)