środa, 4 kwietnia 2012

Moje kolejne szczęśliwe Urodziny ;)))))


Dziś mam SZCZĘŚLIWE 14 lat

Dziękuję wszystkim bardzo za pamięć na;
=>Naszej Klasie
=>Ludzie Serca
=>Fecebooku
=>Marzycielskiej Poczcie
=>Smykach 
=>Gadu-gadu
 =>smsach
Za życzenia za kartki listy i prezenty

No i ciociu ILonko dziękuję Ci za filmik;)
Moja ukochana piosenka "Bądź jak ptak"
jest w tym filmiku
 jak oglądałam prześpiewałam cały filmik;))
DZIĘKUJĘ


                                     
                                     


                  ♥♥♥♥♥♥♥♥FILMIK JEST PIĘKNY♥♥♥♥♥♥♥♥


3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego!!!!!!!!! Spełnienia marzeń!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Asia, Ola i Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ten Twój uśmiech... :)))
    Buziaki Nati. :*
    Magda G.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dla Ciebie wszystko :)))
    Buziaki Iskierko :*
    Ilona.

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)