wtorek, 3 kwietnia 2012

WYNIKI KONKURSU „Go & Foto 2012”


Niedawno wzięłam udział w konkursie
na najlepszego "MaGołka 2012" ;)

Wysłaliśmy z Mamą zdjęcie
z inhalatorkiem Aeroneb Go;)




A ja napisałam wiersz o tym inhalatorku
który na co dzień używam;)


"Czy to las ,wycieczki czy szkoła dzięki
niemu nigdy nie mam doła.
Inhalator Aeroneb Go zawsze do pracy gotowy
nawet jak wyruszam z przyjaciółmi na
wycieczkowe przygód łowy.
Życie z nim jest prostsze i wesołe,
bo pomaga mi w codziennym mukolinkowym
inhalacyjnym kole.
Służy mi cichutko i prawie bez dźwiękowo co
mi się podoba bardzo morowo.
Inhalatorku ,że JESTEŚ CIESZĘ SIĘ,
bo kiedy cię potrzebuje to
ty zawsze wspierasz Mnie"



Dostałam wyróżnienie dodatkowe!!!!!!
W kategorii "Kwiaty Polskie"
Hurra;))))
A oto mój prezent za wyróżnienie;)


Bardzo dziękuję organizatorom konkursu;)
Jestem bardzo szczęśliwa!!!
Super prezent;)
A inhalatorek bardzo polecam wszystkim mukolinkom;)
No i gratuluje wszystkim moim mukolinkowym Ziomalom;))

Zapraszam do sklepu "medyczny dla dzieci"
gdzie bez problemu można poprzez NFZ
nabyć sprzęty do rehabilitacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)