wtorek, 3 kwietnia 2012

Roxanka moja kochana mukolinka ;))



Roxanka to moja kochana młodsza tylko o troszkę mukolinka;)
Razem z Bratem Olivierem Mamą p.Jolą i Babcia p.Elą
odwiedzili mnie ;)
Razem szukaliśmy na mapie Wielkiej Brytanii
gdzie na co dzień mieszkają;)
Rozbawili mnie jak powiedzieli takie słowa; "a to krótko"!!!!!!! ;)
No a co tam;)
na mapie kawałeczek przecież;)








Oj na przytulali się do Mnie;)
Po prostu słodki widok;)
Każde z nich myślało pewnie;
"Moja Ci Ona" ;)

A już nie wspomnę o tym,że Olivier wyznawał mi kilkakrotnie miłość;)
No tego to nie zapomnę nigdy;))
Aż się rozmarzyłam jak ten kotek;))


 


Roxanka to prawdziwa modelka;)
Pozuje jak profesjonalistka;)
A jest tak słodka jak ten kotek na zdjęciu-czyż nie?


 


Jestem bardzo szczęśliwa ,że pamiętacie o Mnie
zawsze przy jakiejkolwiek okazji i zupełnie bez okazji;)


 
    
Tortu powitalnego już nie ma;)  



No może na zdjęciu;)
Ale tego dnia to nigdy nie zapomnę!!
No i w sercu moim na zawsze będziecie;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)