niedziela, 9 lutego 2014

co u mnie??

Oj długo mnie znów na blogu nie było.
Ale dziś postanowiłam chociaż krótko napisać co u mnie:)
W styczniu były 18 ste urodziny mojego brata i było świetnie :)
Imprezę uważam za udaną :)
Zaraz po imprezie SZPITAL!!
Oddział Pneumonologi w" moim" szpitalu w Bydgoszczy:)
2 TYGODNIE TYLE BYŁAM NA ODDZIALE
zrobiono mi badania miałam antybiotyk z powodu gronkowca.
Było trochę nudno i brakowało mi DOMU(szkoda ze nie miałam X-Boxa ze sobą ) ale przeżyłam i jestem dziś w domu :)
WYNIKI???? 
serce w porządku :)
spirometria świetna i lekarze byli pod wrażeniem :) ja też :)
Teraz to co mniej w porządku...:(
Osteoporoza
Stłuszczenia wątroby
no i Hit !!!!  CUKRZYCA!!!!
Tak tak dobrze przeczytaliście.
Ja też byłam w szoku jednego dnia byłam zawiedziona bardzo tym,że cukrzyca się przyczepiła.
Jednak pozbierałam się i juz się uśmiecham i mam wiarę zeby powiedzieć;
 BĘDZIE DOBRZE!!!
No więc dziś zjadłam obiadek w domu właśnie herbatkę (jeszcze z cukrem)
no i jutrooooo SZPITAL dalej ten sam ale inny oddział "Endokrynologia"!!
Od jutra diabetologia która zajmie się moim cukrem.
Nie wiem na jak długo pojadę ale wiem,że muszę szybko nauczyć się obsługiwać Pen i glukometr :)
A Mama musi przejść przeszkolenie z wymienników węglowodanowych :D
Pani Iza nasza dietetyk mówi ze nie będzie tak źle a ja Jej wierzę :)
A więc Cukrzyco typu 3 (wtórna) BÓJ się bo ja się NIE PODDAM :)

1 komentarz:

  1. Trochę dużo tych chorób ale Oj tam ;) Nie smutamy, cieszymy się. Będzie dobrze !!! :D
    yumi

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)