niedziela, 8 czerwca 2014

Karolino i Rafale WSZYSTKIEGO Naj Naj Naj



Z Bożej woli połączeni
węzłem, co dwoje serc tych splata,
żyjcie szczęśliwie tu na ziemi,
niech Wam w miłości płyną lata,
niech miłość, dobroć oraz ufność,
która dziś w sercach Waszych gości,
wraz z Bożą łaską i pomocą
da Wam moc szczęścia i radości.
 Karoline znam już od kilku lat-
tak jak Ja choruje na mukowiscydozę.
Wczoraj Karola i Rafał ślubowali sobie
Miłość Wierność i Uczciwość małżeńską.
Razem z Rodzicami byliśmy na ceremonii zaślubin.
Cieszę się,że Karolina JEST TAKA SZCZĘŚLIWA!!!! 


Szczęśliwej podróży
Do kolejnych Jubileuszy!
Niech dobry los się kłania w pas...
Sto lat, sto lat jeszcze raz!

2 komentarze:

  1. I ode mnie również wszystkiego dobrego na nowej drodze życia. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja sie dołączam to tych życzeń:)

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)