wtorek, 12 sierpnia 2014

Oj Natalia Natalia

Słuchajcie czas już na tą nasza Natalie.
czas na pójście do domu:)
Ja Jej dziś nie poznawałam
*szaleniec*
Wesoły człowieczek z Niej.
I chyba faktycznie mają Natali tam(w szpitalu) dosyć
 booooooooooo
NATALIA W CZWARTEK WYCHODZI DO DOMU!!
Zapewne ucieszyła was ta wiadomość tak samo jak Nas:)
Cieszymy się,że Nasza Gwiazda wraca
i znów będzie głośno w domu:)
A szpital odżyje:)
A dziś byłam oczywiście u Natali
i zwykłam pokazywać Wam cóż ciekawego u Niej.
No i proszę;

Natalia jest bardzo mu wdzięczna bo długo jej służy.
Dlatego postanowiła mu w taki oto sposób podziękować.
Oryginalne prawda???
A tak na zakończenie dnia
dziekuję
wszystkim tym,którzy tutaj przez te dni
kiedy Natalia była w szpitalu
Byli
I chociaż nie pisaliście komentarzy
 to Ja Wiem
że
sercem byliście blisko
Dziękuję
I już na dobranoc
 codzienne dobra Natali :D

1 komentarz:

  1. Świetna wiadomość!! Jeszcze zdąży Natalka skorzystać z wakacji:)) Pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)