czwartek, 23 października 2014

Co się robi majac 18 lat???

Magda[*] 18 lat...chorowała na mukowiscydozę..
Brakuje słów
 pani Anika Werner na swoim blogu
 napisała wszystko to co czuć może Matka
i co możemy czuć MY chorzy na muko
...Ja "już" albo "tylko" 16 lat...
TYLE MIAŁ LAT WOJTEK KTÓRY DZIŚ ODSZEDŁ
NIE DOCZEKAŁ PRZESZCZEPU PŁUC
JAK TAK OSTATNIO UMIERAJĄ CHORZY NA MUKO
TO DAJE MI TO DO MYŚLENIA
Można żyć tylko z nadzieją
A JA MAM NADZIEJĘ
i mam za co dziękować 
Bogu ale i;
Rodzicom
Przyjaciołom
Ziemskim Aniołom
(którzy mi pomagają)
Dzięki wam 
WSZYSTKIM
uśmiecham się
jestem szczęśliwa
tu i teraz
I to jest najważnejsze 
staram się nie myśleć o "TEJ"smutnej rzeczywistości :(

5 komentarzy:

  1. Natala to jest ziemskim aniołem również dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko, myślę, że Twoi rodzice pękaja z dumy, że maja taką wspaniałą córkę. Wiesz, po 10 latach pracy w szkołach po prostu ręce mi opadają jak widzę na co skarżą się Twoi rówieśnicy. A to, że rodzice nie chcą nowego ¨ajfona¨ kupić, a to że na nowe, modniejsze niż w zeszłym miesiacu buty nie chcą dać, tu koleżanka z moim chłopakiem rozmawia, na pewno chce mi go ukraść, a to pani jest podła bo duzo zadała.
    A Ty mimo choroby jesteś taka wesoła i wdzięczna za to, że masz wspaniała Rodzine, Przyjaciół. Nic dziwnego, że jesteś takim ¨motorkiem¨ dla wszystkich dookoła, a Twoja mama wygląda jakby coś ¨brała¨;) Masz rację, nie poddawaj sie NIGDY a takich wspaniałych dziewczątek jak TY przydałoby nam się więcej na świecie, może wtedy Swiat byłby weselszy. BUZIAKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Małgosiu ale mi miło-mam z 5cm więcej po przeczytaniu tego wszystkiego :)
    Dziękuję :*
    Nie długo święta -pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście najukochańszymi dziećmi pod słońcem....
    Nadzieja jest zawsze...
    Pozdrawiam serdecznie- mama Wojtka

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)