czwartek, 23 października 2014

Tak bardzo o tym marzę-ale nie wszsytko JEDNAK w życiu jest możliwe

Skok ze spadochronem
o tym marzę i będę marzyła ZAWSZE !!
Pieniądze mam dzięki panu Januszowi 
i zobaczcie jaki smutny moment dla mnie;
każdy się boi pozwolić mi na ten skok.
Jest wiele zagrożeń,że może mi się coś stać podczas skoku.
Nawet lekarze z Instytutu gdzie Skoczkowie
są badani w takich specjalnych komorach
boją się mnie umieścić w takiej komorze  ciśnieniowej
a co dopiero skok..
Ja rozumiem lekarzy tym bardziej rozumiem Rodziców,
że boją się
a ja szanuję
Lekarzy którzy robią dla Nas wszystko to ile mogą
Rodzicie  nie muszę mówić chyba ile serca od Nich otrzymuję
JAK ZROBIĆ CO ZROBIĆ czy zrezygnować z marzenia-
którego tak bardzo pragnę??
Biję się z myślami nie wiem co zrobić..
Moja marzenie na szali ze zdrowym rozsądkiem
Nie wszystko jednak jest możliwe
i tak mam wiele szczęścia w życiu
muko az tak bardzo mnie nie atakuje
mam kochanych Rodziców
i fajnych ludzi spotykam na mojej drodze
więc czas pogodzić się z tym co nie możliwe
i uśmiechnąć się do was
POZDRAWIAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)