wtorek, 15 września 2015

.."Ciesz się życiem!"

Znowu dosyć dawno mnie tu nie było . 
Ostatnio mało kiedy mam przy sobie laptopa żeby coś napisać .. 
Ale już nadrabiam, wybaczycie mi ? :3 *-* 
W zeszły piątek zagraliśmy mecz charytatywny w piłkę nożną .. 
Nie liczy się to że przegraliśmy, haha :D
Ale to, że w jakiś sposób pomogliśmy chorej na ostrą białaczkę szpikową Karolinie .




Jutro idziemy na jakiś marsz, który również jest po to aby pomóc Karolinie .. :) 
Pewnie będzie wesoło bo idzie cała nasza szkoła .
Mamy założyć coś zielonego bo takiego koloru jest szkoła, zastanawiam się tylko czy mam coś w tym kolorze :D 

Pomaluję sobie paznokcie na zielono, też będzie się liczyło, nie ? :D 

Dzisiaj w szkole dostałam pierwsze oceny ^^
zaczęło się dobrze bo dostałam dwie 5 *.^ 

Dobrze by było gdyby tylko takie oceny były, haha :D 
Ale to tylko marzenia xD
A marzenia się spełnia <3 !! 


Zawsze chciałam mieć kolorowe końcówki włosów, i ooo proszę :D 
W wakacje miałam najpierw czerwone ^^ ....


A później niebieskie, i w efekcie końcowym stały się one zielone, haha :D 


Nie chciały zejść i kilka dni przed rozpoczęciem szkoły byłam ściąć włosy ;c ...
Na szczęście nie dużo ^^ 
Ale i tak było ciężko patrzeć jak pani Ania ścinała mi końcówki :D 
Taaaak bardzo lubiłam moje włosy <3 hahaa :D 

No i 23 września znowu do szpitala ;c
jejjciu nie chce mi się xd tak na początku roku szkolnego ... 

Mhh... kto chce się zamienić ? XD 
Z chęcią oddam te 2 tygodnie "wakacji" xD ... 

No chyba nic więcej się nie działo u mnie w tym czasie jak mnie tu nie było :D 
Tak mi się wydaje ^^ 
Jak będę w Bydgoszczy to pewnie znowu co dugi dzień będę tu coś pisać ^.* 

Miłego wieczoru życzę ! <3 :*

1 komentarz:

  1. Natka, nawet nie wiesz jaka jestem z Ciebie dumna, że pomimo przeciwności losu i choroby, znajdujesz jeszcze czas na pomaganie innym, chociażby przez mecz czy też marsz charytatywny. Nie każdego by było na to stać. Gratuluję pierwszych ocen, zdolna z Ciebie bestia :). Mam nadzieję, że pobyt w szpitalu szybko Ci minie, a wyniki będą jak najlepsze. A wiesz, że ja też idę 23 września do szpitala na jedną dobę w związku z bólami brzucha, o których pisałam kiedyś na moim blogu? Nie będziesz więc sama. Co prawda będzie nas dzieliło kilkaset kilometrów, ale pamiętaj, że myślami będę z Tobą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)