poniedziałek, 30 listopada 2015

Przyjaciele z Wysp...znów pamiętaliście o Mnie

Dzisiejszym wpisem,
chciała bym podziękować
LUDZIOM O DOBRYCH SERCACH-
którzy mieszkają daleko,
ale już kolejny rok
są z Marzycielskimi dziećmi 
SERCEM
Podzieliście się sercem z Nami
 i  bardzo chcę Wam podziękować,
za pieniądze na prezent Świąteczny.
Dzięki nim mogłam spełnić
MOJE MARZENIE 
które chodzilo mi po głowie od jakiegoś czasu :D
Zestaw do robienia paznokci Żelowych;
lakiery.lampa UV i podstawowe rzeczy
 do robienia fajnych paznokci.
No nie mogło być inaczej i zabrałam się od razu
za zrobienie pierwszych paznokci sobie:)


 Jak widzicie na zdjęciu jeszcze podpatruje na YouTube
jak robi się paznokcie,i może nie wyszło tak
super super ale JA jestem już BARDZO zadowolona:)
Obrałam z kilogram mandarynek(które uwielbiam)
i paznokcie ani drgnęły,co przy zwykłym lakierze takie łatwe nie było :)
No i co najważniejsze to lakier ma trwałość nawet do 3 tyg:) 
Taki oto efekt końcowy tego co zrobiłam :) 
Kolor jest mega:)
Prawda????
Szkoda tylko,że te lakiery nie są takie tanie,
bo kosztuje jeden taki około 27zł :)
Ale już wiem,że mam kolejne marzenie,
kolejne kolory:) 
No i marzy mi się zakup szablonów do przedłużania paznokci 
no i lakier SEMILAC HARD :)
Boże ale mi sprawiliście radość :) 
DZIĘKUJĘ
 Forumowicze Moja Wyspa
 jesteście MEGA !!!!!!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)