wtorek, 1 grudnia 2015

Niech ta kartka moim Przyjaciołom przypomni....

Święta to taki czas kiedy pamięta się o najbliższych.
Spędzę je z moją Rodziną ale w sercu mam pamięć,
 także o ludziach którzy myślą cały Rok o Mnie.
Pamiętają cały rok z okazji przeróżnych sytuacji.
DLATEGO
    DZIĘKUJĘ
        Całym sercem 
Tobie ciociu Patrycjo za kolejny ROK!!
Dziękuję za przepiękne kartki Świąteczne,
które specjalnie dla mnie wykonałaś,
dałaś wywołać i przysłałaś.
 jesteś ZDOLNA!!! fajne są i myślę,ze sprawią kilkunastu osobom wiele radości :)
Uśmiecham się do Ciebie
 ciociu Patrycjo
 bo gdy
Gdy nadejdzie dzień Wigilii, kiedy przyjdą miłe święta,  ta kartka przypomni moim Przyjaciołom  że o Nich  pamiętam.





2 komentarze:

  1. już dostaliśmy karteczke od ciebie Natalko-moja starsza córka twoja imienniczka twierdzi ,że jesteś jej kuzynką-a więc witaj w naszej rodzinie :) ściskamy mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. I my dziękujemy . Przepraszam ze tak późno.... życie...��

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)