niedziela, 6 grudnia 2015

Ich życie..Nasze życie..Moje życie....to ciągła walka.




Życie to walka, która wciąż trwa, Jednym zabierze, drugim coś da: Wyściela drogi, ścieżki prostuje, Albo pokrętnie wszystkim kieruje.
Dzisiaj jesteśmy
Jutro nas nie ma
Na tym polega sens istnienia

Dziś ktoś nas kocha
Jutro odchodzi
Więc nawet nie raz i miłość zawodzi

Może czasem los z nas sobie drwi
A może poprostu już tak ma być?

Lecz życie jest walką
Więc trzeba walczyć z przeciwnościami losu
Chronić nie raz swe serce od bolesnych ciosów
Mieć serce otwarte dla wszystkich
Lecz ufać niewielu
Wiedzieć komu powiedzieć"Mój przyjacielu"

Być zawsze dobrym
Choć i dobroć nieraz nie popłaca
Lecz czasem bywa tak
Że z nawiązką do nas wraca

Więc warto dobrym być
Warto kochać, !
Warto walczyć !
Warto żyć !

Kiedy coś zawodzi
Trzeba wierzyć ,że się uda
Czasem wiara czyni cuda

Jeśli stracimy sens istnienia
To można powiedzieć ,że już nas nie ma

Więc trzeba walczyć ,trzeba żyć
Trzeba po prostu sobą być !

WALKA Z MUKOWISCYDOZĄ Z PODNIESIONĄ GŁOWĄ
I GDY JESTEM SOBĄ.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)