sobota, 1 października 2016

Beautiful Moments ! :)

Mam tutaj takie zaległości w pisaniu,
że już nie wiem od czego mam zacząć :D
Może od najlepszego :D <3
Jeszcze w wakacje dojechaliśmy do Niemiec :D
W jakim celu ?
Wujek Darek miał urodziny !

Postanowiliśmy zrobić wujkowi niespodziankę i nic mu nie mówiąc, odwiedzić go :D
Niespodzianka Nam się udała ! :D
Ciocia wspaniale wszystko ukrywała i udało się utrzymać to w tajemnicy do samego końca <3
Nasza wspaniała aktorka!! <3 <3 <3


Spędziliśmy w Niemczech, kilka cudownych i niezapomnianych dni <3
A już niedługo, znowu się spotkamy <3
Ojj jak ja kocham tą cudowną rodzinkę <3 !


Jak wróciłam z Niemiec, od razu kilka dni później poszłam na osiemnastkę do mojej Alicji <3
Na Ali osiemnastce, było kilka osób, z którymi chodziłam do gimnazjum i spotkaliśmy się po 2 latach :D
Wszyscy się wybawiliśmy <3
Oj cudownie byłoo <3 <3
A dzisiaj mamy kolejną osiemnastkę :D
Więc za kilka godzin znowu wyjeżdżam, a wczoraj dopiero do domu wróciłam :D

Od razu po osiemnastce Ali, trafiłam do szpitala :c
Więc 2 tygodnie wakacji spędziłam w Bydgoszczy w moim drugim domu :)  

Nie było strasznie, dosyć szybko zleciało :)
A zwłaszcza pierwszy tydzień :D Na innym oddziale, 3 piętra nade mną, w szpitalu było też dwóch moich kolegów których bym się tam nie spodziewała :D
Mieliśmy tak, że widzieliśmy siebie nawzajem przez okna :D
Ja byłam pełnoletnia, więc mogłam wyjść sama z oddziału.
A jak byliśmy razem, to czas leciał szybciej :D 


Na oddziale, poznałam małego Dawidka, który niestety też był chory na muko .
Właściwie poznałam jego mamę,
bo z Dawidkiem lepiej się nie widzieć żebyśmy się czymś od siebie nie zarazili przez przypadek .. :)

Prawie codziennie ktoś mnie odwiedzał w szpitalu, więc nie ma się co dziwić że czas mi tam szybko zleciał :D
Była u mnie kuzynka ze swoim kolegą ^^

Odwiedziła mnie też Tosia :D Tosie poznałam kilka lat temu, jak jeździliśmy jeszcze na turnusy rehablitacyjne :)
Tosia, była akurat w Polsce bo przyjechała na Światowe Dni Młodzieży a potem przyjechała do Bydgoszczy do swojej babci więc mogłyśmy się spotkać :)
Niestety w niezbyt fajnym miejscu, w dodatku bolał mnie w tym czasie brzuch :c
No ale przynajmniej mogłyśmy zobaczyć się chociaż na chwilkę :)

Kilka razy był też u mnie kolega :)




No i oczywiście odwiedzali mnie też rodzice <3 <3
Zrobiłam im małą niespodziankę jak miałam wychodzić do domu :D
Mama i tata myśleli, że wracam dzień później niż wróciła, więc zdziwili się jak zobaczyli mnie wysiadającą z samochodu brata, który był na wakacjach nad morzem :D
Rodzice myśleli, że brat zabrał mnie na przepustkę do domu i wieczorem odwiezie mnie z powrotem :D
Mama uwierzyła dopiero jak zobaczyła wypis, że na prawdę już stamtąd wyszłam i nie muszę wracać :D
Oczywiście wszyscy z rodziny byli wtajemniczeni, lekarze i pielęgniarki również, żeby nikt nic nie powiedział przez przypadek rodzicom że wychodzę ze szpitala jak mnie odwiedzali :D
I się udało <3
Na ostatnim badaniu w szpitalu, dostałam naklejki, których daaawno nie dostałam, hahhaa :D
Moje kochane pielęgniarki, wiedzą jak poprawić humor <3 <3


Kilka dni po szpitalu, pojechaliśmy do Mielna na kilka dni <3
Myślałam że nie zdążę już wyjechać nad morze w te wakacje, ale udało się <3



Było tak cudownie, że aż mi się wracać nie chciało <3
Maam kochaną kuzyneczkę <3 <3




Wakacje miałam bardzo udane, mimo tego że spędziłam 2 tygodnie w izolatce,
ale nawet tam nie dało się nudzić :D
No po prostu mam cudowną rodzinę i znajomych <3

Po wakacjach, musiał przyjść wrzesień, więc czas do szkoły :D
Zaczęłam 3 technikum :)
Za kilka dni mam pierwszą część egzaminów zawodowych więc trzymajcie kciuki :) :)
W poniedziałek, w szkole obchodziliśmy Europejski Dzień Języków Obcych :)
Każda klasa przedstawiała jakiś kraj :)
My przedstawialiśmy, Naszą Małą Ojczyznę - Polskę ! :)
W tym roku, powiększyła Nam się klasa o 8 osób :D Połączyli nas z inną klasą^^
W środę wyjechaliśmy, na wycieczkę do Gdyni :D I wczoraj z niej wróciliśmy :D




Nasza klasa pierwszy raz tak dobrze się dogadywała :D
Wszystko robiliśmy wspólnie, nie istniało słowo -"NIE"
Wszyscy mamy nadzieję, że tak już zostanie do końca 4 klasy :D



Codziennie mieliśmy do przejścia dosyć dużo kilometrów, i na molo w Sopocie już mi się nie chciało chodzić :D
Na szczęście mam takich dobrych kolegów, hahha <3 <3
Wczoraj po powrocie, wszyscy byliśmy zmęczeni po tych dwóch nieprzespanych nocach :)
Wszyscy siedzieliśmy razem i się bawiliśmy zamiast spać ^^ No ale wyspać się jeszcze zdążymy :D

Uciekam się przygotować do osiemnastki ^^  <3 <3
Miłego dnia życzę ! <3

1 komentarz:

  1. Wspaniałe wiadomości Natalko - już się martwiła, bo długo nie pisałaś ... cieszę się , że mimo pobytu w szpitalu Twoje wakacje były udane i takie urozmaicone - wspaniałych masz ludzi wokół siebie ! :) pozdrawiam Cię i całą rodzinkę ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)