środa, 5 października 2016

Egzaminy :>

Trochę staram się poprawić i pisać tu na bieżąco bo później z moją wspaniałą pamięcią połowy zapominam :D

Dzisiaj trochę musiałam posiedzieć nad zeszytami sprzed dwóch lat i trochę powtórzyć :D
Jutro czeka mnie pierwsza kwalifikacja . Mam pierwszy egzamin zawodowy :D
Właściwie na razie się za bardzo nie stresuje, mam wrażenie jakby to był zwykły sprawdzian ^^ 
Ale jutro przed egzaminem może złapie mnie trochę stres :D 
W każdym razie, musi być dobrze :) I będzie ! :D Prawda ? :D 


Dzisiaj byłam na pobraniu krwi w szpitalu, powiem Wam że po 2-tygodniowym pobycie w szpitalu,
w którym strasznie męczyli mnie z wymianą wenflonów(prawie codziennie miałam nowego "przyjaciela", w dodatku nigdy nie udało się ukłuć za 1 razem więc miałam kilka/kilkanaście igieł dziennie albo co dwa dni w rękach)ciężko było dzisiaj pielęgniarką krew pobrać do badań. Strasznie się ze mną męczyły. 
Ja już jestem przyzwyczajona do igieł więc nie narzekałam na ból, wręcz przeciwnie. Próbowałam rozweselić pielęgniarki bo bardzo się stresowały tym że muszą mnie tak męczyć a i tak nie ma efektów.. Niestety Panie sobie ze mną nie poradziły i musiały zadzwonić na oiom, bo jednak tam pielęgniarki mają większą wprawę w kłuciu niż w punkcie pobrań :) 
Ciężko było, ból również był, ale uśmiech z twarzy nie znikał więc było dobrze :D 
Po wielu nieudanych próbach w końcu cudownie udało się pobrać kilka próbówek krwi :D 
A teraz kilka siniaków na rękach, i trochę boli ale przejdzie :D Jak zawsze :D 







Teraz uciekam zrobić ostatnie inhalacje i pewnie się położę żeby się wyspać na jutrzejszy dzień :D 
Trzymajcie kciuki, proszę :) :) 
Dobranoc ! <3



2 komentarze:

  1. Powodzenia na egzaminach. I pamiętaj, nie taki diabeł straszny jak go malują

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak tam po egzaminach? Zapewne zdane.
    22 września w drodze na clown - szkolenie w Ustroniu Morskim przejeżdżałem przez Osie, więc mogłem sobie obejrzeć rodzinne strony Nati.

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)