środa, 20 listopada 2013

Anioły są Wśród Nas :)


Kartki na Święta dla moich Marzycielskich Przyjaciół zaadresowane
a ja zastanawiałam się skąd wziąć na  znaczki?
Mama poprosiła panią Monikę mamę Aniołka Szymka
o zamieszczenie apelu z prośbą o znaczki

Blog Szymkowej "Rodzinki Gacioch" i mój apel o znaczki
no i UDAŁO SIĘ :)


Na apel odpowiedział pan Tomek,który przekaże pieniążki na znaczki :)
Nie wiecie jak się ucieszyłam :)
BARDZO:)
Dzięki temu będę mogła posłać 100 kartek z życzeniami
do moich Marzycielskich Przyjaciół :)

Marzycielska Poczta-mój profil :)

no i zagoszczę w ich domach z takim oto uśmiechem :)

na zdjęciu p.Monika i Oleńka-siostra Aniołka Szymka :)

Pani Moniko Dziękuję <3
Panie Tomku "Ziemskie Anioły" SĄ WŚRÓD NAS....... dziękuję :)

2 komentarze:

  1. Hihi to ja się wpisałam w to bo akurat dorzuciłam jeden do koperty ;) Nareszcie! Udało się skończyć kartkę :D Dziś wpadła do skrzynki na listy :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)