poniedziałek, 18 listopada 2013

Dziękuję za 1% z podatku z poprzedniego roku :)


Jakiś czas temu dostaliśmy informacje dotyczącą
 1%
Bardzo dziękuję tym wszystkim osobom którym moje zdrowie nie jest obojętne.


Przy mukowiscydozie nigdy nie wiadomo co może się stać,
kiedy przychodzą zaostrzenia różnie bywa.
Ja mam nadzieję,że tak jak się czuję teraz będzie jeszcze długo długo.
Wiem,że są osoby które mówią od Nas tylko 1,50 lub 2zł poszło dla Ciebie.
Chce powiedzieć,że bardzo DZIĘKUJĘ za ten każdy grosz..BARDZO WAŻNY DLA MNIE :)
Pieniążki te są na moim Subkoncie 1% w Polskim Towarzystwie Walki z Mukowiscydozą.
Będą tam w razie jak będą mi potrzebne na sprzęt rehabilitacyjny,leki czy kto wie..
może na przeszczep kiedyś........już w Zabrzu robione są przeszczepy płuc u chorych na Mukowiscydozę,
więc wielka nadzieja dla Nas- chorych.
Będę wdzięczna za pamięć o Mnie w tym roku


DZIĘKUJĘ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)