poniedziałek, 15 października 2018

"Wakacje, znów będą wakacje" :D

  Kochani, w trakcie wakacji również mnie tu nie było
więc muszę się z Wami podzielić moją radością z tego gdzie udało mi się pojechać w wakacje dzięki rodzicom Patryka i moim <3 

Wraz z Patrykiem i jego rodziną pojechaliśmy do Chorwacji :D
Nigdy w życiu nie myślałam że będę miała okazje pojechać w tak piękne miejsce *.*



W Chorwacji spędziliśmy 10 pięknych dni <3
Było cudownie i z pewnością nigdy nie zapomnę tych wakacji <3


Było bardzo gorąco, więc troszkę inaczej niż w Polsce.. troszkę się klimat zmienił, przez co oddychało się troszeczkę trudniej, ale mimo to było wspaniale :D
Nic nie mogło mi zepsuć wakacji na które tak długo czekaliśmy :D


Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się odwiedzić to piękne miejsce <3
A Wy jak spędziliście ostatnie wakacje ? :D
Mam nadzieję że w równie wspaniałym miejscu, z wielką radością i uśmiechem na twarzy *.*

Pozdrawiamy wszystkich :* !! 



6 komentarzy:

  1. Cieszymy się z Twojego szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki piękne,ekipa cudowna❤❤❤więc i wycieczka udana😊😊😊musimy to powtórzyć 😀😀😀i może już za 2 lata 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wakacje się udały. A Chorwacja - piękny kraj... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)