czwartek, 1 listopada 2018

Wirusik :(

  Niestety u Nas ostatnio troszkę wirusowo ..
Miałam nadzieję że nie dopadnie i mnie, ale niestety nie udało mi się uciec :(

Czuję się ostatnio troszkę kiepsko,
dzisiaj zaczęło mnie coś boleć w prawym płucu,
mam nadzieję że jutro mi przejdzie bo inaczej będzie czekała mnie wizyta u lekarza :(


Mam nadzieję że u Was jest w porządku i wszyscy są zdrowi i pełni siły :D
Bardzo Wam tego życzę <3 !

Ja na szczęście mam przy sobie osoby które mnie wspierają
więc nie załamuje się wirusem :D
Zwalczymy go :D
Z bólem w płucach troszkę gorzej, i trochę mnie to martwi..
Ale a pewno będzie dobrze, przecież musi być :D
Nie ma innej opcji :D



Życzę Wam wszystkim miłego dnia !! <3



2 komentarze:

  1. Mam nadzieję Natalko, że to jednak nic poważnego :). Trzymam kciuki abyś pokonała tą infekcję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie bójcie się napisać w komentarzu do mnie.
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)